نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4562
-
الف
+

«حدیث میرامینی»: دوست دارم در ژانرهای متفاوتی ایفای نقش کنم

«حدیث میرامینی» در یک مصاحبه جدید از تجربیات خود در حرفه بازیگری سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «حدیث میرامینی» بازیگر سینما، تلویزیون و تیاتر ایران که مخاطبان شبکه آی فیلم 2 بازی وی را در سریال های «ستایش2» ، «دلنوازان» و «در جست و جوی آرامش» شاهد بودند، در یک مصاحبه جدید از تجربیات خود در حرفه بازیگری اش سخن گفت.

«حدیث میرامینی» درخصوص چگونگی انتخاب کرکترهایش گفت: مدتی است که گزیده کار میکنم زیرا نوع نقش چه از نظر کمی و چه کیفی بسیار برایم مهم است.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: فلمنامه در نظر من جایگاه مهمی دارد اما مشکل این است که ما بیشتر مواقع فلمنامه آماده نداریم. یعنی اصولا فلمنامه کامل نیست، من سعی میکنم از این گونه کار‌ها تا حد زیادی کناره گیری کنم.

بانو میرامینی در پاسخ به این سوال که تفاوت ژانر تا چه اندازه برایتان مهم است، گفت: دوست دارم متفاوت کار کنم. من یک بازیگر هستم و تفاوت در ژانر و نقش بسیار برایم مهم است تا بتوانم خودم را در موقعیت‌های جدید محک بزنم.

«حدیث میرامینی» درباره بهترین کرکترهایی که تاکنون ایفا کرده، گفت: کرکتر نگین سریال «در جست و جوی آرامش» از نقش‌هایی است که کم نوشته می‌شود، کرکتر مهرنوش در سریال «همه چیز آنجاست» از نقش‌های متفاوتی است که هر بازیگر دوست دارد آن را تجربه کند و یا روشنک «دلنوازان» که بعد از یک دهه همچنان در ذهن همه پررنگ است. خدا را بابت بازی در این کار‌های متنوع شکر می‌کنم. 

وی ادامه داد: مهمترین وظیفه ما به عنوان بازیگر و هنرمند این است که مطالعه کنیم و دنبال یادگیری باشیم. فکر میکنم مهمترین اتفاق در هنر پویا بودن و جاودان نگه داشتن همین است.

بانو میرامینی درخصوص همکاری خود با کارگردان های مختلف به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: آقایان سهیلی زاده، سلطانی و مازیار میری و بسیاری از کارگردان‌های دیگر که با آن‌ها کار کرده ام در پیشرفت من موثر بودند و دوست دارم که دوباره با آن‌ها کار کنم.

وی درباره آخرین فعالیت های خود افزود: اکنون مصروف تمرین یک نمایش هستم که تا دو ماه دیگر اجرا خواهیم داشت و نمایش خوبی است.

«حدیث میرامینی» متولد 27 عقرب(آبان) ۱۳۶۶ هجری خورشیدی در تهران است. وی دارای مدرک لیسانس «نمایش» است و به‌عنوان بازیگر مصروف فعالیت‌های تلویزیونی و هنری است.

وی برای اولین بار در سریال «هویت» بازی کرد اما با سریال «دلنوازان» به شهرت رسید. 

«یک تکه زمین» ، «ستایش2» ، «دلنوازان»، «در جست و جوی آرامش» و «زعفرانی» از جمله سریال هایی است که با بازی «حدیث میرامینی» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید :

حدیث میرامینی: دوستان افغانستانی زیادی دارم

«حدیث میرامینی»: هیچ اختلافی با «سعید سلطانی» و عوامل سریال «ستایش» ندارم

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر